Saturday, December 17, 2011

solat jama qasar

Aku ini hambamu YaAllah,hamba yang tidak boleh mempersoalkan apa yang harus dilakukan dan apa yang harus ditinggalkan.Hamba harus mengikut apa arahan dari Penciptanya.

Dalam kita memperhambakan diri kepada Mu yaAllah,Dikau tidak mempersiakan aku sebagai hambamu.Mana mungkin arahan menyembahMu itu adalah wajib,dan arahan menyembahMu itu adalah hakMu yang hakiki.Dikau tidak mempersiakan aku,dikau anugerahkan kepada ku solat jama dan qasar agar rasa kehambaan itu dapat ditunaikan dalam suasana yang digemari oleh semua manusia yang beriman.


Adakah aku masih ada alasan untuk tidak menyembahmu lagi yaAllah,sedangkan Engkau Maha Mengetahui kelemahan hambaMu ini.


Aku bersyukur dilahirkan dalam Agamamu walaupun aku insan yang kotor dengan dosa.


Hospital teluk intan

17.12.2011 16:39


Published with Blogger-droid v2.0.2

0 comments:

Post a Comment